Kızım 9 aylık bugün ay kontrolü vardı babıldamamız başlamadı dedim doktora ozaman birdahaki ay psikiyatriye göndermem gerekicek dedi otizm olabilir dedi ben yıkıldım resmen. Kızım çok güler yüzlü göz teması seven hemen etkileşime giren bir bebek alkış yapıyor çirkin ol diyince çirkin oluyor. Geç konuşma yada babıldama otizm olabilir mi ?