_Lavinya mervemir- Benle 8 oluyor 😅 Ben de elbiseye bakmaya gelmiştim 🤣 Görünce şaşırdım 😅 @PatronBebek
PatronBebek _Lavinya yok mu arttıran 😄 mervemir- @Dondurmalikahve @theanalikko @mucizem_200921 @MavisimMavilendimm @Antidepresan @Merov
Antidepresan PatronBebek Maşallah size Rabbim her daim mutluluklar güzellikler nasip etsin kuzuya da güzel bir öpücük kondur benim yerime
Dimitrina_kovaceva PatronBebek boyun kısa görünür değil, boyuna oranla bacak boyun kısa görünür bundan bahsetmiştim 😆 ama olsun canım senin canın nasıl isterse ben sadece fikir veriyorum . Boyun kaç merak ettim 😆
RuzgarMommys Bı elbisenin altına açık ince bantlı ayakkabı olur Şeffaf terlik olmamış Elbise askılı olsa oke terlik de olur ama elbise şık o yüzden ayakkabı gerekiyor
Tatlican PatronBebek rahatmi acaba canm bunlar bende alicam bir terlik ama nasl alacam bilmiyorum elbise gizelmis