Slmnese Elbise bayram için gayet uygun ama ben bu ayakkabıları bi beğenemiyorum 🫤 Bunun yerine farklı bir şey tercih etseniz
elizabeth PatronBebek ben olsam yine ve kesin olarak spor ayakkabı giyerdim 🙈😂 şeffaf terlikleri çok beğenemedim ben ama siz bilirsiniz ki tabii ki. Hafif topuklu siyah bir ayakkabı ya da babet olabilir diye düşündüm 🤷♀️
PatronBebek elizabeth bende genelde elbise altına spor giyiyorum ama bunun altına hoş olmaz gibi. Tamam öyle bakayım 😊
Dimitrina_kovaceva PatronBebek boyun kısa görünür değil, boyuna oranla bacak boyun kısa görünür bundan bahsetmiştim 😆 ama olsun canım senin canın nasıl isterse ben sadece fikir veriyorum . Boyun kaç merak ettim 😆