PatronBebek MavisimMavilendimm kız herkes aynı şeyi söylüyor milleti hayal kırıklığına uğrattım 😄 teşekkür ederim 💜
PatronBebek Kayraaa59 valla bilemedim bir aydan fazla var ısınmaz mı ki o zamana 😄 elbise hoşuma gitti soğuk olursa kurbanda giyerim bende
Kayraaa59 PatronBebek nerde oturuyorsun ona göre de değişir. Bizim buralar hala soğuk oluyor mesela nisanda
mucizem_200921 PatronBebek ay ben hep sizin kapalı olduğunuzu düşünmüştüm 😂ama elbise harika ayakabbılar bunlarda güzel olur ama siyah stileto da güzel olur cnm
PatronBebek mucizem_200921 beni kapalı sanan 4. Kişisin 😂😂 stilettoyla rahat edemiyorum ya bunlar rahat gibi ama bilemedim
theanalikko PatronBebek bu arada belki hasır babet veya hasır terlik daha güzel durabilir. Ys da siyah renk bu tarz terlik
Dondurmalikahve PatronBebek Siyah olsa bantları daha güzel olur bu ayakkabı eh işte ama benim fikrim bu ☺️
mervemir- Dondurmalikahve @PatronBebek etti 7. Kişi 😄😄😄 niye böyle hayal ettik ya çok enterasan değil miiii? Neyseee bence 5 cm topuklu önü kapalı bir ayakkabı tercih etmelisin :)
_Lavinya mervemir- Benle 8 oluyor 😅 Ben de elbiseye bakmaya gelmiştim 🤣 Görünce şaşırdım 😅 @PatronBebek
PatronBebek _Lavinya yok mu arttıran 😄 mervemir- @Dondurmalikahve @theanalikko @mucizem_200921 @MavisimMavilendimm @Antidepresan @Merov