PatronBebek Kızlar bu elbisenin altına nasıl ayakkabı olur. Seffaf terlikler var ya onlardan olur mu güzel durur mu? Bayramda giyicem inşallah sıcak olursa 😄 Şöyle mesela
Merov PatronBebek sizi kapalı olarak hayal etmiştim hep niyeyse 😂 bu arada altına şeffaf terlik güzel durur
adastra PatronBebek Evet güzel olur bence bu terlikler herşeye uyuyor zaten benim de kombinim hazır ya hala çocuklar gibi bayram heyecanı yaşıyorum :))
omerinannesi_2705 PatronBebek elbise çok harika ama şeffaf terlikleri pek beğenemedim 🥲 siz daha iyi bilirsiniz zevkler ve renkler tartışılmaz tabi🤭
PatronBebek Merov yaa 😄 aslında çokta açık değilim şöyle usturuplu elbise bulamıyorum bi türlü hep kısacık diz üstü. Diz altı olanlar da yaşlı işi 😑
Marmadal Ev için uygun bi terlik ama dışarıda ayaklarınız üşür🙂 eğer akdenizde veya güneydoğuda yaşıyorsanız dışarıda da olabilir. Ben siyah stiletto tercih ederdim, belki yazlık bi stiletto olabilir.
PatronBebek Marmadal egedeyim. Olmadı kurbanda giyerim 😄 stilettoyla rahat edemiyor ben ya iki cocukla zor oluyor
MavisimMavilendimm Niye bende seni kapalı hayal etmiştim? 😃😃bu arada elbise çok güzel terliklerle de uyuyor
PatronBebek MavisimMavilendimm kız herkes aynı şeyi söylüyor milleti hayal kırıklığına uğrattım 😄 teşekkür ederim 💜
BelaCivciv PatronBebek Şeffaf terlikleri hiç bepenmiyorum ya, görüntü olarak kötü duruyor. Ben olsam kısa topuk siyah bantlı bir ayakkabı tercih ederdim🙃
minderbob PatronBebek klasik romantik bi elbise olduğu için altına siyah bantlı bi ayakkabı bir stiletto veya günlük giyeceksiniz hafif topuklu bir babet daha iyi gider.
Gunes789 PatronBebek terlik olmaz bence okdr da sıcak değil terlik havasına geçmedik. Elbiseyle de uyduramadım şeffaf terliği siyah bi aykkabı daha iyi olur
PatronBebek Kayraaa59 valla bilemedim bir aydan fazla var ısınmaz mı ki o zamana 😄 elbise hoşuma gitti soğuk olursa kurbanda giyerim bende
omerinannesi_2705 PatronBebek siyah da güzel olur bence ama başka bir renk olursa güzel bir hava katar diye düşünüyorum 🤭