MavisimMavilendimm Sadeturkkahvesi hahaha yerim seni, buraya foto atmaya korkuyorum kız düşüyoruz hemen googleya😃😃
Kayraaa59 PatronBebek nerde oturuyorsun ona göre de değişir. Bizim buralar hala soğuk oluyor mesela nisanda
BuzluLatte PatronBebek bu olmaz gibi sanki bende bu tarz elbiseler giyerim severek genelde ince bantlı topuklu terlik veya bantlı ayakkabı giyerim. 🌸 Siyah olsa çok şık durur
omerinannesi_2705 PatronBebek siyah da güzel olur bence ama başka bir renk olursa güzel bir hava katar diye düşünüyorum 🤭