Aşı için ariyorlar başka birşey için aradıklarını hiç görmedim 😁 kızım hastaysa da ben arıyorum doktorumuz hasta olduğu için aşısını şu kadar süre ertelememizi söyledi diye sonra ona göre tarih ayarliyorlar bana kızımı getirmem için bu kadar başka birşey için de kimse kimseyi aramiyor