Motherb ben sizin yerinizde olsam o kadar sakin kalamazdim. Öncelikle şikayet edin. Sağlık çalışanları şikayet hattına. Sonra aile hekiminizle görüşün durumu anlatın hemşire değişikliği talep edin. Ülkemizde her hasta doktorunu ve hemşiresini seçebilir bu yasal haktır. Ve sorumlulugunu yerine getirmeyen kisiyide şikayet etmelisiniz. Bu da hakkınız.
Ben daha pazartesi ordaydim. Aşı yaptılar boy kilo baktılar. Dedim bu ay az kilo almış.
Hemşire.: Kilosu zaten önde gidiyor ama aklına takılırsa bi dahaki kontrolü beklemeye gerek yok 1 Ay sonra gel tartalim. Bisey olmaz merak etme.
Hemşirenin görevi tam olarak budur. Anne ve bebek sağlığı gerekirse emzirmeye bile yardımcı olur öğretmek amaçlı. Hemen şikayet edin kimsenin meymenetsiz suratini çekmenize gerek yok.