1Mother1Boy Motherb Aşı ve izlem olduğunda hatırlatır aşı kartımız da izlem günü yazdığı halde. Telefonlada iletişim kuruyoruz gerektiği zamanlarda. Hemsiremiz çok iyi 👌
1Mother1Boy Motherb Unutmuş olabilir mi? Aşıları zamanın da yaptırmak gerekiyor.hemsirenizin hatası arayın yada mesaj attın sizi bilgilendirmek zorunda
Dygsnk Motherb evet her konuda ilgili aşı zamanı arıyo bildiriyo özel aşılarıda hatırlatıyo izlemde yapıyo
sessizkuzucuk Motherb Aşı ve kontrolden önce arayıp hem bebeği soruyorlar hatırlatıyorlar. 2.ay aşısını yaptırdık geçen ay 3.ayda özel aşı var. İsterseniz temin edin gelin biz yaparız dediler. Doktoru özellikle arayıpta bir şey danışmam gerekmedi.