Bizimhikayemiz yaa paşa ne güzel işini kendi hallediyor, benim oğlum da aynı böyle, doğduğu gün cortlardı annemle kvalidem maşallah gaz sıkıntısı çekmeyecek şükür demişlerdi. Bi gün emzirirken oğlum yine cortladı, annem ben yaptım sanmış, kızım sen fena üşütmüşsün iyi giyin falan demişti ben de yok anne oğlum pırtlattı diyince kadın inanamamıştı 😂😂😂