Kızım sütümle hiç ama hiç kilo almadı devamlı ağlıyordu. 14 günlükken doktorumuzun yönlendirmesiyle mamaya başladık. İlk zamanlar ben de çok üzüldüm sütüm neden yaramıyor diye ama sonra baktım ki gayet güzel kilo alıyor gelişiyor mutlu ve en önemlisi sağlıklı 🤍şu an 3 ayı geçti hala mama içiyor. güzel anne, lütfen kendini üzme önemli olan bebeklerimizin sağlığı ve mutluluğu 🍀