Valla canım inan bana ağlanacak hiçbir şey yok boşu boşuna kendini harap ediyorsun. Sonuçta bebeklerimiz önce sağlıklı, sonra da mutlu olmaları gerek. Sezaryen doğum yaptım sütüm inmedi 3 gün bu yüzden mama veriyordum, sonra sütüm tazyikli gelmeye başladı miktarı az olmasına rağmen bu sefer daha da uzaklaştı sevemedi. 40 gün doğru düzgün emdi diyebilirim oda mamayla birlikte. Sonrasında hepten bıraktı beni şu anda 3 ay 9 günlük maşallah diyelim doktor hiçbir problem görmedi. Bizim neslimiz ya da bizden öncekilerde mama yoktu ve besin değeri çok az, bebek sağlığına tam uyumlu olmayan pirinç unu ile büyüdüler şimdi çok şükür mamaları var hiç sıkma canını. Hatta mama veren annelere taktik vereyim, biz hiç çeşme suyundan vermedik su dolduruyoruz kaynaktan geliyor onu kaynatıyorum ve termosa koyuyorum 12 saat sıcak tutuyor, onun dışında normal cam şişede de yine kaynattığım suyu soğusun diye koyuyorum oda kenarda duruyor sıcak soğuk dengesini öyle ayarlıyorum tavsiye ederim.