Kbetul 2 aylıktan beri sadece mama ile beslendi. Öncesinde de önsütü alıp bırakırdı sonra mama ile devam ederdi. 5.5 aylık. Bu süreçte babası domuz gribi, ben ciddi bir grip atlattım. Hasta olmadığım süre ve kar yağdığı gün hariç 2 güne bir dışardaydık, yürüyüşe çıktık. Kalabalığa da girdi, arkadaşlarımla da sık sık görüştüm ama hiç hasta olmadı. Bağışıklığı güçlü çok şükür 🧿 karnı doyuyor ve karnı doyduğu için mutlu, huzurlu, uykusu düzenli bir bebek. Benim için onun mutlu olması her şeyden daha önemli. Siz üzülürseniz o da hisseder üzülür. Ayrıca sık sık emzirmeye devam edin ve beslenmenize dikkat edin. Sütünüz de tekrar artacaktır