Seyda-ygz22 [silindi] prima premium care çok memnunum uzun süre gidiyor kesinlikle taşırma kızarıklık yapmıyor
delirmeceler [silindi] prima premium care üstüne tanımıyorum evet pahalı ama gece 12 saat kalsa bile sıfır ıslaklık bez izi yok
hhacerozer Emireymenmom premium soft olan sarı paket bende kullanıyorum aşırı memnunum yumuşacık alınca anlarsınız zatn mavisi o kadar iyi değil bence
Sumeyy6 [silindi] bence en kaliteli bez mofix sızdırması minimum başlarda onu kullandım pişik de yapmadı ama şu an sleepy e geçtim oda güzel ama kaliteli olsun derseniz diğerlerine göre Molfix öneririm
walkingmom [silindi] molfix sleepy baby turco iz yaptı bizde de goon yapmadı çok yumuşak ama çok pahalılaştı o da 🤷🏻♀️ Bimin bezi de iz yapmadı.bi deneyin isterseniz
Kcinar [silindi] [silindi] sleppy kullandım hiç memnun kalmadım sızdırıyor diye baby turco tek geçerim ne sızdırma var ne iz ve bezi takınca kocaman durmuyor
hhacerozer Emireymenmom evet ama kalitelisini anlarsınız alınca yumuşacık inanın ki mesela ben baya bi bez kullandım baby turco falan poşet resmen onun yanında
Asel_Umay58 [silindi] baby me e bebek ürünü kullanıyorum pişikde izde taşmada yapmıyor çok memnunum fiyat olarakda genel olarak uygun indirimi takip edince daha da uygun oluyor
Glsrn17poyraz [silindi] molfix asla sızdırmıyor kızarıklık ve pişik de olmadı şükür gece tek bez kullanıyorum sabak 9/10 a kadar mesela asla sızdırmıyor tavsiye ederim
Dryzc [silindi] Sleepy kesinlikle devam etmenizi öneririm organik ve pişik sorunuyla karsılaşmamanız için numara değiştirdyseniz Sleepy başka seri deneyin bio natural yada ecologic boyutları daha uzun, kısa olmadığından lastikleri sıkmaz
Aminenur1 Canannn123 atlet degilde pantolonda oluyo sanki. Banami oyle geliyo diye dusunuyodum ama tek degilmisim