[silindi] goon kullanıyodum yeni doğduğunda çokta memnundum sonra fiyatı birden saçmaladı sleepy naturel kullandım gayet memnunum zaten üzerinde yazdığı gibi 15 saat tutmuyorum çocuğun üstünde.. akşamdan sabaha kadar durunca sızdırma yapıyor şimdi sleepy bionatural aldım indirimde denk geldim oda güzel naturalden farkı biraz daha yumuşak olması ama bizimkinin baldırları kalın olduğundan hepsi iz yapıyor en az yapan bionatural kullandıklarım arasında