[silindi] biz prima ile başladık sleepy ye geçtik sonra molfix baya bi kullandık , ama bez fiyatları malum, 101’den soffio denedik deneme amaçlı 7’li paket aldık 22,5 ₺’ye ve memnun kaldık şimdi bi süredir soffio kullanıyoruz bize alerji de yapmadı taşmada yapmadı lastiklerde de sıkıntı yaşamadık. Deneme amaçlı sizde alabilirsiniz en azından memnun kalmazsanız çok bi bez miktarı ve yüksek bir meblağ paranız da gitmemiş olur. Her bez her bebekte aynı değildir sonuçta. 😊