[silindi]
Aynı durumdan ben de muzdariptim maalesef; hatta bez kullanımını bırakmayı düşündüm. Sleepy natural kullanıyoruz evet ama kızımın bacaklarında sürekli lastik izi oluyordu (cildini kızartacak şekilde). 1 aydır sleepy külot bez kullanıyoruz asla böyle bir durum yok ve diğer cırtlı beze göre çok daha yumuşak formda. Biz çok memnun kaldık külot bezi deneyebilirsin kızım 5 aylık, junior 5 numara kullanıyoruz. Çok yumuşak ve rahat bir bez, denerseniz göreceksiniz zaten