Emelazra24 içinize daha çok sinecekse Umut diyin. Zaten büyüyünce o da Umut ismini tercih eder. Benim de kayinpederim bana değil ama eşime soylemis benim adımı koyun diye ama koymadık. Doğucak çocuk farklı bir birey ve adı da farklı, kendine özel olmalı diye düşünüyorum. Bir de bütün ağrısını, sancısını, manevi zorluğunu annesi çekerken çocuğa ismini koymak da biz anne ve babaların hakkı. Bana doğru gelmiyor şu ismi koyun demek.