Emelazra24 Çok üzücü burada eşinin de hatası çok. Koymak istemiyorum diyebilirdi yada umutta ekletebilirdi.
Ayrıca da bu büyükleri anlamıyorum kendi adını verseler ne olacak padişah mi bu adam deli oluyorum.
Ben daha evli değildim benim 2 çocuğumun adına karar vermişlerdi. Tabi ki müsade etmedim hayatta koymam dedim eşimde arkamda durdu 9 ay karnında taşıyan eşim isim koyma hakkıda onundur ne isterse onu koyar dedi. Hala daha 2. Çocuğumun adını söylüyordu dün çok komik geliyor rüyanda görürsün, çok istiyorsan bir tane daha yap diyip konuyu kapatıyorum.