Emelazra24
Ne kadar kötü Bi durum ya bizim komşuda var oğlu 9 yaşındayken dava açıp kimliğinden ismi değiştir Aynı sizin durumunuzdaydi 9ay sıkıntısını çek gece gündü uyumadan sabırla bak büyüt isim hakkı onun bunun olsun ne saçma iki oğlum var büyüğünün adını ben küçüğümun adını babası koydu ama ortak kararla oldu ne bilim anlayamıyorum çocukların hiç düşünmeyen büyükleri Allah sabır versin size