Bebikoveannesi canım evet vitamin al ben almadım fazlasıyla döküldü iki gebelik sonrasında da ama otacı markasının naturway isminde şampuanını kullandım. Saçlarım dökülürken bir yandan da saç çıkarttı ve saçımı olduğundan gür gösterdi
İki gebelikten sonra kullandım bu şampuanı. Arkadaşımın hormonal saç dökülmesi vardı doktor önermişti ve bende o günden bugüne kullanırım saçı gürleştiriyor dökülmesni engelliyor.
He ama senin için şu aşamada ne kullanırsan kullan saçın dökülecektir ki normal bir süreç. 7 veya en geç 8. Aydan sonra biter dökülme