Zeynepuzun94 benim de iklim doğum dan sonra olduğunda aynı şekilde saçkıran olmuş gibiydim hep boşluklar oluştu falan bir yaşından bir kaç ay sonra ya kadar dökülmeler devam etti sonra durdu ve yeni ufak saçlar çıktı ve sonra uzadıkça saçlarım eski haline geldi şimdi beş aylık olmak üzere ikinci bebeğim yine çok dökülüyor ama çıkıyor tekrar o saçlar korkmayın doktorum normal olduğunu söylüyor vücutta değişen hormon ve vitaminler ile alakalı olduğunu söyledi