momandad_16 21,5 aylık kızım. 1 hafta oldu bıraktıralı. Hem geceyi hem gündüzü aynı anda kestim çünkü kafası karışacaktı öbür türlü. En büyük sıkıntı uykuya emerek geçtiği için uyutmakta zorlandım ilk 3 gün, ama şimdi alıştı. Yanımızda yatıyordu zaten, babası da ben de ışıkları kapatıyoruz giriyoruz yatağa, başta uyumak istemiyor biraz ağlıyor ama sonra yatıp uyuyor. Gece yatmadan çorba içiriyorum aç kalmasın diye. Gündüz zaten yokum, çalışıyorum. Kayınvalidem de biberondan sağdığım sütü ya da keçi sütü içiriyor uyku öncesi, ayakta sallayarak uyutuyor. Hafta sonu ayakta da sallamıyorum, süt de içmiyor. Ben kucağımda pış pış yapıyorum uyuyor. 1 haftada bitti çok şükür bu süreç. Tahmin ettiğim kadar zor olmadı. O kadar meme bağımlısıydı ki asla bırakmayacak sanıyordum.