momandad_16 Kevserakb sağ salim atlattım çok şükür ara ara sağım yapmıştım üstünden baya geçti ama mastit olmadan atlattım 🤣
Kevserakb momandad_16 şüküüürrr maşallah 🧿 ben dün sirke sürdüm geri dayanamadım verdim şimdi kademeli keseyim diyorum geceyi kesmek istiyorum sonra gündüzü 21-22 aylık olana kadar idare edeyim diyorum ama bilemiyorum şu an 19 aylık herkes hemen kes diyor 😔😔
momandad_16 Kevserakb bende 19 aylıkken kestim zorlamadı şükür o aylarda zorlarmı bilemiyorum sizin için nasıl rahat olucaksa öyle yapın ❤️
momandad_16 Kevserakb göğsüme yara bandı yapıştırıp ah oldu diyodum o şekilde hallettik valla ben uyku iştah konusunda bi faydasını görmedim zaten uykusu yemesi sıkıntılı bi çocuk
Kevserakb momandad_16 ay en çok korktuğum şey bu ya daha kötü olmasından korkuyorum ben de düzelir diyorlardı hep
momandad_16 Kevserakb çocuktan çocuğa değişir şahsen benim oğlum zaten iştahsız ve uykusu sorunlu bi bebekti hala öyle devam ediyor şuan 3 yaşında çocukla alakalı bişey