momandad_16 benim oğlumda 20 aylık ve bende sizin gibi zorlu süreçlerden geçtim. Ama cok şükür bir haftadır emmiyor. Biberona alıştırmak zorunda kaldımm, süt ve mama kariştirip içiriyorum hem tok tutuyor gece uyanmıyor. Gündüz hic bir sekılde emzirmeyın, eline atıştırmalık vs. İle oyalayın, gecede biberon süt içiribelirseniz daha iyi olur sizin ıcın. Cici bebe atabılırsınız sütün içine. Allah yardımcınız olsun 😌