Oğlum şuan 7 ay 24 günlük tam 6 buçuk aylıkmen odasını ayırdım artık geceleri kendi beşiğinde uyuyor. Anne yanı beşiğine artık boyu sığmıyordu ve çok fazla dönen bir bebek olduğu için sığmamaya başlayınca mecbur ayırdım. Oğlum gece hiç uyanmıyor akşam 8 de gece uykusuna yatıyor sabah 7:30 uyanıyor gece belki bir kere içim rahat etmediği için mama veriyorum uykusunda. İlk bir kaç gün yatırıp yanında bekliyordum güven vermek için ama uyumuyordu ben yanındayken ağlıyordu. Sonrasında yatırıp çıkmaya başladım. en fazla bir hafta ağladı 5-10 dakika ve artık alıştı. şuan yatırıp hemen çıkıyorum ve max 5 dakika içinde uykuya dalmış oluyor. Ağlamadan. Tabiki uyku ôncesi rutinler çok önemli. Uyku vakti geldiğini ona belli etmeniz lazim 15 dakika öncesinde. Ve uyku saatleri önemli. Ben uykusundan once rutinlerimde şöyle yapıyorum: bezini değiştiriyorum pijamasini giydiriyorum tabi bu arada hep Uzay şimdi uyuyacak piş piş uyucak benim oğlum uyku vakti annecim falan diyorum. Sonra biberonla besliyorum. Sonrasında evin tüm ışıklarını kapatiyorum. penceresinden aa annecim kuşlar nerde? Gece olmuş Kuşlar uyumuş piş piş.yıldızlar piş piş uyumuş.aydede piş piş uyumuş.ağaçlar uyumuş Uzay da şimdi piş piş uyucak Uyku vakti annecim diyorum başını omzuma koyuyor zaten anlıyor uyuyacağını. odasına gidiyoruz karartma perdesi var bu arada odasında göz gozu gormuyor karanlikta daha iyi uyuyor benim oglum. Beşiğine yatirip cikiyorum kameradan izliyorum ve yan donup coktan uyumus oluyor ben kamerayi acana kadar 😊