Bebeğim bugün tam 10 aylık bugün ilk deda kendi odasında yatırdım ama bence gerekiyordu onun uyku kalitesi için çünkü babası horluyodu veya yataktan gıcırtı geliyo tak diye kafayı kaldırıyodu diken üstünde yatıyorduk uyanmasın diye bugün deneyeceğim bakalım ama çok boş hissediyorum odadan beşiği gidince bi tuhaf oldum🥺🥺