Noriye bende eşiniz gibiyim yani boşanmışlar 1 yaşındayım daha öncesi ev ayrılmış ben anne baba nedir karı koca hayatı görmedim onlardan herneyse ablam bakmış annem bi müddet alana kadar ilk anne kelşmemş anneme demişim falan çoğu şey herneyse tamamen annemle uyumamın nedeni benşm korkmamdan karanlıktan aşırı korkuyordum korkumunda sebebi 2 buçuk yaşlarındayken annem beni uyuyorum diye evde tek bırakıp karşımızda bakkal açmış orda duruyormuş uyanınca tek olduğumu anlayıp deli dönmüşüm tv düşürmüşüm ayağıma vs vs işte o yaşta deliye dönmüşüm hala daha korkarım