Yasemin-kckdgn inan hiçbirini yemiyorum hasret gittim artık süt yoğurt peynir asitli meyveler baklagiller malesef aşırı gazlı ve gece çok uyanıyor emzirmeye korkuyorum yine gazı olup uyanacak diye gece kara kara düşünüyorum emzirip gazını çıkarıp yatırsam yine de uyanıyor çünkü yeterli gelmiyor çıkardığı gaz ,emzirmeyip uyutmaya çalışsam bu sefer açım diye uyanıyor galiba açıkçası ben gazdan uyandığı zaman anlıyorum da onun dışında neden uyandığını bi türlü anlayamadım,bir de şu sorun var meme reddi var uzun süredir .uykuluyken emiyor gündüz ama gece uykuya yenil düşüp emerken uyuya kalıyor 2 dk falan belki emiyordur.Hamağa geri koysam 10 dk sonra yine uyanıyor tekrar emzirmeye çalışsam yine uyuyor ,uykusunu açıp emzirmeye çalışsam bu sefer de aklı başında olduğu için emmek istemiyor.Uzun ve karışık oldu ama inanın ne yapacağımı şaşırdım artık