pnrgns öyle demeyin bizde işe yaradı tabi ilk kullanımda yaradı ikinci şişeye geçtiğinde tesirini yitirmişti ve bizim doktorumuz bütün damlaları deneyerek bulacaksın senin bebeğine hangisi iyi geldiğini demişti nurse de iyi gelmişti bize şimdi biogia kullanıyorum pek faydası yok gibi bakalım sırada ne var