Dlk55blt-rdvn Pakulike o hatayı ben yaptım bu sefer de aşırı gazdan ağlamaya başladı bence sık aralıklarla emzirmek çocuğu iyce gazlandırıyor
Minikoglusumatlas Bebeksii12 allah yardımcınız olsun çok çok zor benim bebeğim 7 buçuk aylık oldu hala daha sorunumuz devam ediyor yalancı emzik de kabul etmedi hep memede sakinleşti kısır döngü oldu
NiLDeRiN Yasemin-kckdgn geçiyor mu gerçekten benim doktorum da 3ay sonra gececek dedi. 6 ay devam eden varmış dedim etmez dedi.tek umudum o 15 gün sonra geçecek mi aimdi inanasim gelmiyor. Uyku yok belim sırtım bacaklarım kollarım hissetmiyorum artık 😔🙏
Yasemin-kckdgn NiLDeRiN Bizim geçti canım ama emziriyorsan yediklerine dikkat etmelisin biz öyle azalttık ve 3 ayımız dolduğunda sorun çözüldü o günleri offf ne günlerdi diye anlatıyorum şuan bulgur kuru fasulye mercimek nohut karnabahar vs. Ağzıma sürmedim üşütmemeye dikkat ettim yani sende çok dikkat etmelisin👍
Dlk55blt-rdvn NiLDeRiN keşke 6 aya geçse razıyım 5 aylık olacacağız bir hafta sonra ama tam gaz devam ediyor
Sule9094 Balla benim ki 2,5 aylık akşam olunca başlıyor sabah kadar bölük pörçük uyku gündüz desen uyku hiç yok allah yardımcımız olsun bebeklerinde bizimde..çok yoruldum
Bircannn mrvunal13 hiçbir fikrim yok canım doğduğu günden beri sürekli ıkınıyodu ıkındıkça yırtık derinleşmiş
NiLDeRiN Yasemin-kckdgn alerjiside var muhtemelen. Baharat kırmızı herşey yağlı tohumlari da tüketmiyorum gaz yapanları da tüketmiyorum. Aç geziyorum 🙈
-yldz Zeynep5g Zeynep hanım emzirme durumunuz nasıl ? Rahat emiyor mu yoksa emdiği zaman emmek istediği halde ememiyor ve gerimi çekiliyor ?
Doruk-_ Bebeksii12 tam 7 ay sürdü ah ne zor günlerdi benşm için ilk bebeğim oğlum sürekli aglıyordu annem kundak yapıyordu yazın Antalya sıcağında kundak ile durdu bana metsil iyi geliyordu bir nebze biogia kullandım bagırsak düzenleyici oda ama şükür bitti Rabbm sizlere de kolaylık versin ama geçiyor ama 7 ay bana 7 koca sene gibi geldi 24 saat aglıyordu oğlum abartısız ama kundak yaptınmz zaman sadece susuyordu belki de sıcak tutuyor gaz dolmuyordu ona
Feyzus Doruk-_ dönmeye başladığında mı geçti yada azalarakmı yoksa bianda mı geçti benimde dnemediğim birşey kalmadı
Minaberil Bebeksii12 Ahhh ahhh nasıl gecelerdi o geceler alarm gibi akşam 7 olunca başlardı ağlamalar sırtına vura vura gezerdik tüm evi damlalar falan eh işte biraz rahatlattı ama tamamen kesmiyor gazı midedeyken çıkartmak gerekiyormuş sanırım bağırsağa inmeden rabbim sabır versin zor ama geçiyor derdi olmasa ağlamayacak elbet 🥹
Bebeksii12 Minaberil amin emzirdikeden sonra gazını çıkarmaya çalışıyorum tam 20 dakikada çıkıyor bazen sabrım kalmıyor kolum elim ağrıyor
Yasemin-kckdgn NiLDeRiN Rezene çayı üstüne tanımam demle iç hep bebeğe sakinlik veriyor hem gaz olayına yardımcı oluyor hem senin içinde rahatlatıcı oluyor ben hergün içiyorum sabah büyük fincan akşam büyük fincan günde 2 kez🤗
glsnsr civcivmom eczanede beslenme borusu olarak geçiyor doktor önerdi gazı çıkmadığı zaman hem gaz çıkarıyor hemde kaka yapıyor poposuna az birşey sokuyorsun o şekilde uygulanıyor
Kokoshbaby B56 cnm ne kadar yediklerine dikkat etsende sütünden gaz bebege ister istemez gecer ama bunu kimyon yada rezene demleyip içersen birazda olsun onleyebilirsin annesi ☺ rezene ostrojen hormonunu arttırdığı için sütun dede artis olcaktrr
B56 Kokoshbaby rezene mutlaka günlük olarak tüketiyorum ekstra çay kaşığı bebeğime de veriyorum azıcık faydası oluyor yine kimyonu daha denemedim onu da bugün denerim mutlaka 🥰
berenimoooo Bebeksii12 bizimki de kolikti öncelikle sabırlar diliyorum 13 saat uyumadan sürekli ağladığı oldu. Doktorumuzun önerisiyle biogaia ve nurse harveys kullandık.annem bizde 4 ay kaldı. Eşim çalıştığı için iki bazen üç kişi zor zaptediyorduk.Her gören biz böyle çocuk görmedik diyordu. Ama doktorumuz muayenesinden sonra şu kadar sürede geçer dedi.Masajlar yapıldı sürekli günde kaç kere hafifletti epey.Sakinleştiren şeyler battaniyede sallamak arabada seyahat arada birde beyaz gürültü.o kadar korktum ki gazı olacak diye kolik bitti ben bi seneye yakın süre gaz yapan hiçbirşey yiyemedim.