Seherbilgic Bebeksii12 kızım 8 aylık ve biz bu koliği 4 ay çektik ne kullansak fayda etmedi doktorlar da söyledi zaten bunlar geçirmez ama biraz rahatlatır diye aynen de öyle oldu
theseymik Bebeksii12 yaşından sesleniyorum 👋 geçmez sandığınız o anlar, çaresizlikten ne yapacağınızı bilmediğiniz o anlar, bebekle birlikte oturup ağladınız bazen ona istemsizce kızdığınız, destek aradığınız ama bulamadığınız, kendinizi anlatamadığınızı düşündüğünüz o günler geride kalıyor. Kaçıncı doktor, kaçıncı şurup.. denemediğiniz yöntem kalmıyor ama geçiyor. Sadece 3. ayı bekleyin. O anlar da yapabilceğiniz şey ise sakin kalıp bebeğinize sakince yaklaşmanız. İnanın stresi hissettiği her an katlanarak artıyor o çığlıklar, o krizler. Sakince ona ninniler, şarkılar, ilahiler ya da dualar söylediğiniz de o zaman dilimini bile kısalttığınızı göreceksiniz. Sevgiyle kalın, sevgiyle büyütün 🫶🏻
Yasemin-kckdgn theseymik Benim oğlum ayın 18 inde 4 aylık olacak çok şükür bizim geçti gayet mutlu bir bebek oldu gazını çıkartıyor kakasını düzenli yapıyor maşallah bütün bebişlerimize rabbim nazarlardan korusun hepsini ama sabır çok önemli birde emziren anneler yediklerine dikkat edip göğsünü üşütmezse kolikten eser kalmıyor 🙏
Efelar8 Bebeksii12 Bebeğim 7 ay 10 günlük 6 ay sürdü hiçbir şekilde uyumuyordu hep ağlıyordu kesinlikle piş piş sesi ve süpürge sesi dinlet onunla uyut. Havlu ısıt karnına koy. Salavat aç YouTubedan ben bunlarla rahatlatmaya çalıştım. Genellikle kolik bebeklerin akşamları tutuyor huysuzluğu. Allah yardımcın olsun çok zor.
Bebeksii12 Efelar8 dediklerinizi hepsini yapıyorum inanın akşam değil bütün gün böyle çığlık çığlığa ağlıyor
Bebeksii12 ahseneslihann uyumasa bile etrafa baksın oynasın oda yok ağlamaklı olduğu için sürekli kucakda 😔
Bebeksii12 Bircannn çok geçmiş olsun doktorlarda başından sağmak için her ağlamaya gaz diyorlar bence
Mrs_Vaizovic Bebeksii12 15.000 değeri var dvitin. Benim şu an kullandığım organik olanın 400 belki çocuklarımıza ağır geliyor oranı. O yüzden biz değiştirdik daha huzurlu şu an.
Mavi3435 Bebeksii12 çok geçmiş olsun.insirah süresi scinca sakinlesiyor bebekler bı deneyin isterseniz. Ve poponun iç kısmında yırtık çatlak olanilirr.doktor ışıkla bskmsli
Cinarimmm Bebeksii12 gecem gundzum yoktu sbhlra kdrvsgliyrdum bi dirt ay byle gcti snrasinda 4. Ay atagi ve suan 6 aylik dis bitmiyor
Pakulike Bebeksii12 Nurse damlayı deneyin mutlaka ek olarak bebek uyutucu uygulamasını indirin. Oradaki kolik bebek müziğini dinletiN. Biraz olsun rahatlayacaktır.😊 ve de her ağladığında emzirmeye çalışın.
Dlk55blt-rdvn Pakulike o hatayı ben yaptım bu sefer de aşırı gazdan ağlamaya başladı bence sık aralıklarla emzirmek çocuğu iyce gazlandırıyor
Yasemin-kckdgn Dlk55blt-rdvn Canım emziriyorsan bol rezene tüket yediklerine çok dikkat et bulgur karnabahar kuru fasulye nohut ne bilim turşu dahi yemiyorum portakal mandalina domates bunları asitli ve pişik olmasın diye tüketmiyorum mam yiyorsa mamasını değiştir yani biraz yardım gerekiyor ben ne duyduysamm yaptım bebeğim için 4 aydır bunları yemiyorum portakal bir kokuyor anlatanam tabi nadiren 1 dilim atıyorum ağzıma😅
2bakartal Bebeksii12 Gel sarilalim bacim 🙏 Çok cektim ama cok sukir geccti 16 aylik bebegim 12 ay dürdu bizim.Uyku neydi inanki bilmiyorum.Emen bi bebekde degilsi.Sut sagip veriyorum.Çok zorlandim ama gecti cok sujur.Çozumu yok ama rahatlatma var.Alti islak kalmasin.her gun duşa soktum ki bebegim Kasim dogumlu.Youtobeden kolik bebek sesi actim hep.Mozartin bebekler icin uyku senfonisin actim.Yeri geldi mutfakda asproterde kollarimda uyuttum.Uyutup uyanmasin 20 dk suruyodu.Halada uykusu seven bi bebek degil maalesef.Kendiniz icinde ayaklarinizi sicak tutun.Aciyavsan cayi icin acidir ama yarim bardak bile ise yariyor. En onemlisi yanliz degilsiniz. 🙏
Mag2812 Bebeksii12 Allah sabır,güç,kuvvet versin.Bir kolik annesi olarak seni çokkk iyi anlıyorum.Biz hem kolik hem de aşırıı gazlıydık.Oğlumun kolikliği 3 aylıkken gazı 6,5aylıkken bitti
Bircannn mrvunal13 hiçbir fikrim yok canım doğduğu günden beri sürekli ıkınıyodu ıkındıkça yırtık derinleşmiş