Arkadaşlar 4 ay 10 günlük bir kızım var sürekli ağlıyodu kaç tane doktora götürdüysem kolik dedi denemediğim damla kalmadı hiçbir şekilde rahatlamadı çocuğum gazını çıkarırken çok ağlıyodu ama katıla katıla ağlıyodu şüphelendim bi çocuk gazını çıkarırken niye bu kadar ağlasın ki her gittiğimiz doktorada dedim gazını çıkarırken çok ağlıyo diye hepsi kolik dedi gaz sancısı dedi 2 aylıkken tesadüfen bezini değiştirirken kakasını yaptı ıkındı makatının iç kısmındaki yırtığı görünce elim ayağıma dolandı kızım 2 ay acı çekti oturdum ağladım kendimi suçladım niye daha önce farketmedim diye ama belirteyim dıştan hiçbirşey belli değil ıkınınca makatın içi göründü. Doktora götürdük hemen çocuk cerrahına 2 tane krem verdi makat yırtığı tedavisi için çocuğum o kadar rahat ki yarasıda iyileşmeye başlamış koliklik gazlık bi durum değilmiş yani çocuğum acı çekiyomuş çok kızdım doktorlara çok. Ben vicdan azabından öldüm kendimi suçladım insan bi çocuğun her yerine bakar gaz çıkarırken ağlamasının sebebini bulmaya çalışır. Lütfen dikkat edin bebeğinizde yırtık var mı.