Bebeksii12 Benim bebeğim de kolikti birebir aynı şeyleri yaşadık. Gaz için şunu yap şunu yapma dedikleri her şeye dikkat ettim, neredeyse bütün damlaları kullandık. Her gören korkuyordu bu nasıl ağlama kaç tane büyüttük böyle çocuk görmedik diye moral oluyolar sağolsunlar 😅 Sizi çok iyi anlıyorum tuvalete gitmek için bile eşimin işten gelmesini bekliyordum. Damlası bizde de işe yaramadı ama ne zaman şurubu kullanmaya başladık o zaman rahatladı yavrum o acılı ağlamaları kesildi gazını kolayca çıkardı. 4. Ayda da baya azalmaya başladı tek tük ağlardı. 5 ay 6 günlüğüz artık hiç gaz krizimiz yok çok şükür, denemenizi tavsiye ederim ama yine de doktorunuza sorun isterseniz. Tabi benimki hala uyumuyo doğduğundan beri aynı malesef orası düzelmedi 😅