Düştüğümüz bir yanılgıya değinmek istiyorum. Sürekli insanlar “Ne kapalılar var ben onlardan daha düzgün giyiniyorum.” şeklinde bir savunma yapıyor. Bu bana biraz vicdan rahatlatma gibi geliyor. Diğer tesettürlüler bizleri ne ilgilendirir ki .s
Sen yap ama doğrusunu yap. " Tesettürlü değilim, namaz kılmıyorum ama kalbim temiz, amaaan adam beş vakit namaz kılıyor ama hak yiyor, amaan başını kapatmış orda burda fink atıyor vb. örnekler tamamen bizlerin içimizi rahatlatmak için kurduğu cümlelerdir. Onlarla ilgilenmeyin doğru olanı yapın. Berbat doktorlar da var , berbat öğretmenler de ama insanlar en iyilerini örnek alır değil mi? Post sahibi sizin için söylemek istediğim şey de bunun için destek olamayacağımdır ama umarım olması gereken en güzel şekilde yüreğinde vuku bulur 💐🤲🏻