Alpo3456 ben de nişanlanmadan önce açılmıştım. Herkes bana kocan seni kapatır anası babası Anadolu insanı şöyle böyle dedi, kapanmazsan ne yolda olduğun belli diyen bile oldu, kötü kadın da diyen oldu ama ben kendi istediğim hayatı 25 sene yaşayamadım onlar yüzünden. İki laf edecekler diye daha fazla susamadım. Size n’oluyo takım oyununda mıyız dedim veeee açıldım 😂 iyi ki de açılmışım yani cidden yapamıyordum çok bunalmıştım ailedeki baskıdan, psikolojik şiddetten. Tabi ben açılıyorum diyince evde kıyametler koptu. Kendimi camdan atmaya kalktım. Baktılar ki ben çok ciddiyim kimse bi şey diyemedi. 3 sene oldu hala arada bi laf söylerler. Günahlarımı yazan melek yerine sizi mi atadılar derim de susarlar 😂 bu arada eşimin ailesi asla öyle değiller asla bi şey demediler