Alpo3456 ben açılmak istiyorum kendim olmak istiyorum. Sizin düşünceleriniz neler destekçi olun biraz bana lütfen 🙏
EsselâmüÂleyküm cânım kardeşim🌸
Açılmak istemenize ayrı üzüldüm, Tesettürü ALLAH emretmişken açılmak için bizden “destek” bekliyor oluşunuza ayrı üzüldüm🥺 Zira bunun vebali burda sizi destekleyenlerede sorulur. Çünkü Kurân bizden insanları hayra çağırıp, iyiliği emredip kötülükten nehyetmemizi emreder. İşte sırf bu yüzden biz sizin kalbinizi Allah’ın ricası değil emri olan tesettüre ısındırmalıyız. Dünyaya bir daha mı geleceğiz diyorlar. Ahirete 2 defa gitmeyeceksiniz bunu lütfen göz ardı etmeyin. Nefsinize yenik düşmeyin. Bu dünyadaki herşey geçici. Kalıcı tek şey amellerimiz ve ahiret yurdumuz 🌸 İnsan durup düşünmeli. Ben neden geçici dünya için Allah’ın emrini çiğneyeyim? Allah’ın emri diyorum bakın ricası değil. Farz olan hiçbirşey bizim tercih edebiliceğimiz bir konu olamaz. Bize bırakılmış bir tercih değil..Depremler oluyor. Pek çok kardeşimiz namaza başlıyor, tesettüre giriyor. Çünkü bu dünyanın geçici olduğunu farkettiler. Çünkü sabaha çıkacağımızın garantisi gerçekten yok🌸 Tesettürüm doğru değil diyorsunuz ama Lütfen komple vazgeçmek yerine bunu düzeltme yoluna gidin. Kalbinizi tesettüre ısındırmak için Hz.Hatice, Âişe, Zeyneb, Fâtıma annelerimizin hayatlarını okuyun. Yahut onların hayatlarını dinleyin, eminim kalbinizde tesettüre dair cennet çiçekleri açacak 💚 Rabbim nefsinizi yenmenizi ve Kalbinize tesettür aşkını nasip eylesin 🤲🏻🍃🌸