tubaymk Deletedmom200 amin bizler atlattık darısı onlara insallah gerçekten zor ve çok duygu dolu bi süreç oluyo
Deletedmom200 tubaymk Cok sukur rabbime hic gecmicek derin yaralar acildi bizde rabbim dusmanima yasatmasın😔😔
Gulsey27 Bende geçen hafta cuma günü doğum yaptım 35+3 günlük 8 gündür küvözde yatıyor yavrum her gün süt Bırakmaya gidiyorum . Gerçekten çok zor bir durum onu orda bırakıp gelmek beni mahvediyor İnşallah tüm kuvözde yatan bebekleri annelerine tez zamanda kavuşur sağlıklı bir şekilde 🙏
tubaymk Gulsey27 amin canım benim kendine iyi bak bebeğine faydan olsun sütun bol olsun çok hızlı geçecek günler emin ol allahım sağlık versin tez zamanda kavuşun insallah saglıkla🙏
Hlycyhn tubaymk 32 haftalık ikiz bebişlerim oldu 2şer kilo şuan 8aylık oldular çok şükür büyüyorlar yavaş yavaş
Muallimmmm tubaymk bende 33 haftalık dogum yaptım 1980 gr dogdu 10 gün kaldı küvezde şuan 4,5 aylık oldu 6.600 gr dı atlattık o günleri çok şükür 🙏 Cok güçlü bebeklerimiz var
eliif_mecit tubaymk 33 haftalik doğdu 13 gün küvezde kaldık. Ama şimdi çok sağlıklı 5 aylık bi bebiş oldu :)
Balarastos tubaymk 2180 44 cm doğdu 14 gün küvezde kaldık. Şuan 5 ay 18 günlük 6,900 69 cm düzeltilmiş 3,5 aylık
Deletedmom200 tubaymk Yanlis anlasildim sanirim cok sukur bilinen bi sorunumuz yok ancak kuvez surecimiz cok zordu bir cok problem yasadı kızım ve o bende yara olarak kaldı hala o gunlerin etkisindeyim
Bilgebugra tubaymk 37.haftada 2340 gr 46 cm doğduk 11 gün küvözde kaldık düşük şeker ve enfeksiyondan. 3 aylık olduk geçen ay ölçümü yapıldı 4200 gr ve 55 cmdi bakalım bu ay ne kadar büyümüşüz 🤷♀️