tubaymk 1 ekimde ikizlerime doğum yaptım 37+5 de küveze girmediler çok şükür ama biri 1960 diğeri 2430 dogdu hastane çıkışı 1900 ve 2270 olduk okadar ufaklar ki hele 1900 olan asla tutamam altını alamam diye düşünüyordum hala bakıp bakıp ağlıyorum ama allahıma çok şükür sağlıkları yerinde allah zor durumda olan tüm bebeklere şifa annelerede sabır ve güç versin