tubaymk evet ya kızım surekli kabloları çektiği için ellerini bezinin kenarlarına sabitlemislerdi nasıl içim giderdi. Ayni odada kalma gibi bi seçeneğimiz yoktu yoğun bakım ünitesi uc bölümden oluşuyordu hafif bebekle orta bebekler ağır bebekler diye kizim ağır bolumdeydi çoğu zaman beni bile sokmuyorlardi bir dk görüp çıkıyordum hemen. Surekli takip altındaydı değerleri düşüyordu çünkü. Ayy hatırladım da fena oldum bak 😢 Çok şükür bugünümüze yaa hiç hayal edemezdim böyle olacaklarını