ElSa52 doktor tabi ki önerecek. Sonrasında aile doktora bir şey söylemek için kendinde hak bulamaması için. Doktorum tam tersi çok iyi bir doktor ancak şöyle düşünelim. Aşıyı yaptırdık %100 koruyuculuk var mı hayır. Zaten aşının yan etkisi aslında o hastalığın kendi oluyor. Mesela bizim aşımızı benim çocuğum en minimal halini bile kaldıramadı. Bir Nevi rota oldu :) o yüzden aşıları %100 güvenilirliği varmış gibi değerlendirmek yanlış.