AsyaMYk yaptırmanızi tavsiye ederimm.Aşı yapılınca da bebek rota virüsünü kapabiliyor amaa aşı sayesinde rahat atlatiliyor aşı olmayınca bebekler zorlanıyor.1041 TL imis Bi dozu ama her yere para veriliyor sonuçta yaniii biraz daha az harcama yapılıp bebeğe ayrilabilir Bi miktar bence.