AsyaMYk biz ilk dozunu geçen hafta yaptırdık 1041 TL idi 2. dozu da 5 ayın içerisinde yapılacak. Ağızdan iki damla şeklindeydi yan etki olarak sadece 2-3 gün kadar ishal yaptı biz de evet özel aşılar pahalı ama etrafımızda aşıyı olmayıp çocukları hastanede yatanlar var Allah korusun. Hiçbir şey çocuklarımızdan daha değerli değil