AsyaMYk
Bu ay vurulduk biz aşımızı 1.doz 1040 dı. 2. Doz 500 tl civarında olduğunu söylediler.
Arkadaşlarımın Rota dan hastanede yatan çocuklarını bildiğim için önemsedim. Bütçeleri elbette zorluyor ama bulup buluşturmak lazım. Önemli bi aşı. Hiçbir yan etki de yaşamadık çok şükür. Sırada menenjit aşıları var onları da araştırıcaz.