Bebikimm eşim trafikte çalışıyor o çok memnun burdan çalışması çakma 12 36 kışı sert geçiyor sadece ama iş konusu yoğun dğeil , hastane durumu eğitim Araştırma bunun haricinde 2 tane özel hastane var ama devlet hastanesinin doktorları daha iyi , kira bazında kiralar uygun 2-5 arası ama evler geniş merkezi küçük ama sakin bi şehir tavsiye ederiz