hulya09 mervoliiiii ağrıyı yazmadım Kars yazdım orasida soguktur bölgeleri öyle bı yapmışlar ki ister istemez seçmek zorunda kaliyorsun 😕
pitircik2019 hulya09 merkez de idim , 3 sene kaldık bu yıl Antalya’ya geldik. Yeni lojmanlar da oturdum. sosyal olarak pek olanak yok ama ortamı güzeldi , iş yükü az. Tavsiye ederim. Çevre illeri gezebilirsiniz her fırsatta öyle yaptım
Nurmom Gulce-07 2019 yılında 2. Tercih olarak geldi. Aslında birinci tercih olarak Batmani istiyorduk. Torpil yeri falan dediler. Riske atmayalım daha kotu bir yer gelir diye 1 e Diyarbakır yazmıştık. Şansımıza Batman çıkmıştı 🌺