Merhaba , şark gorevim geldi ipka vereceğim ama tercih seçerken kararsız kaldım doğuda polis olarak görev yapan memnun kaldığınız iller nerelere
19 aylık bebeğim var ücretsiz izindeyim ama şark geldi tercih yapmak zorundayım Eylül ekim gibi başlamam var 😕ins bu yıl gelmez 🙏