Cnslrsln Ben de sizin gibi aşırı terliyorum ve dediğiniz gibi hiç terlemezdim terlesem kokmazdı. doğumdan 6 ay sonra regl oldum ve inanır mısınız hala aşırı terleyip iğrenç kokuyorum😭tüylerim çıktığı an alıyorum asla öyle durmasına izin vermiyorum.Driclor roll on kullandığım halde kokuyorum.Sanırım dedikleri gibi doğum sonrası ter atamadığım için böyle oldu