Kızlar merhaba,
İnanın bu postu sakınarak açıyorum. 5 ay önce doğum yaptım. Doğumdan önce ben hiiiç terlemezdim yani ömrümde terlemezdim hadi diyelim terledim koltukaltım ıslanmazdı ve asla da ter kokusu bilmezdim. Doğumdan sonra geceleri aşırı terliyorum azıcık bir iş yapayım yani örneğin makineye çamaşır atayım şakır şakır terliyorum ve ter kokumdan o kadar rahatsız oluyorum ki sürekli banyoda dursam yeridir yani. Doğumdan sonrada sadece 1 kere regl oldum bir daha olmadım. Bu yaşadığım durumun regl olmamamla alakası var mı? Ne zaman sona erer yoksa kalıcı mı? Böyle bir durum yaşayan varsa bana anlatabilir mi? Ne yapacağım?