merkursavascisi_06 saat 4 idi, bir uyandı… Sabahı ettik 😊 canı sağolsun oğlumun 🤍 o Merkür ile goruseceklerimiz var… Memelerim parçalandı iki gündür emzirmiyorum, mama verdim uyudu kucağımda, yatağına yatirdim uyandı… Hadi altını değiştireyim dedim, rahatlıyor öyle olunca… Ama no no, uyumadı… Sürekli fik fik fik… Meme vereyim dedim, ağlamaklı bir şekilde verdim de süt yok zaten maksat kokumu alsın, sustu uyudu, yerine yatırdım uyandı… Emzik ver, pis pis yap, mama mi yetmedi ek mama yap derken bir baktım hava aydınlanmış 😄 kocam bey de gece 1-3 arası bakmış ben uyurken, bebetom hiç uyumadi yani dün gece… Uyuduysa da huzursuz uyudu çok 🥺 bu gece rahat uyur inşallah hepimizin yavruları 🤲🏻